luni, 12 august 2013

Minciuna ca o declarație de dragoste


fiare negre se înfruptă din tăceri nevinovate
cu cruzime le mănâncă, mutele sunt devorate
urme triste lasă-n urmă, ca o sevă, ca un sânge
doar durerea se mai scurge, se întinde, se prelinge

ce cuvinte mincinoase, ce trăiri fals evocate
măcinau fără-ncetare sufletele răstignite
n-aveau milă sau regrete, le-ațâțau cu răutate
și le-abandonau inerte, decăzute și rânjite

rămânând abandonate, singure și întristate
caută cu-nfrigurare alte suflete-nșelate
căci durerea din minciuna spusă-n loc de "te iubesc"
e tăioasă și murdară și mai rea decât "urăsc"



..........


Lie like a love declaration

black beasts feast from innocent silence
cruelly they eat, the dumb are devoured
leaves behind traces sad, like a sap, like a blood
just  the pain drain, stretching and ooze

how false words, how false feelings,
incessantly destroying crucified souls
they had neither pity, nor regrets, they provoked them maliciously
and abandoned them - inert and grinned fallen

remaining abandoned, alone and sad
desperately looking for others deceived souls
because the pain inside the lie told instead of "I love you"
is curt, dirty and worse than "I hate you"

 

8 comentarii:

  1. O viziune aproape apocaliptica....

    RăspundețiȘtergere
  2. Voi barbatii: mintiti,inselati,va bateti joc de femei cat puteti si va mai mirati de ce se poarta femeile asa cu voi???Spuneti"te iubesc"dupa care ii mai infigeti un cutit in spate,dupa care tot voi va suparati...mai judecati-va pe voi insiva inainte sa judecati femeile ca va trateaza asa dupa cum v-ati purtat cu ele?!?!?Nu meritati un sincer "te iubesc",meritati mai repede un "te urasc"...

    RăspundețiȘtergere
  3. O alta viziune apocaliptica....

    RăspundețiȘtergere
  4. De fapt mesajul e extrem de simplu: barbatului partener sau barbatului virtual trebuie sa i se dea papucii la momentul oportun; altminteri, razbunarea lor poate fi odioasa si poate lasa urme adanci....

    RăspundețiȘtergere
  5. Daaa...suntem niste porci insuportabili. Natura ne-a creat ca factor destabilizator menit sa puna la grea incercare cinstea si sensibilitatea femeilor ca tine, atat de dragute si gingase. De altfel noi ne-am vorbit cu totii sa te pacalim. Apropos... cati dintre noi au reusit pana acum? Te-am ruga frumos daca esti draguta si buna , sa ne mai acorzi totusi cateva sanse...Poate ca pana la final, totusi unul dintre noi va da chix si se va indragosti ca fraierul, iremediabil de tine. Insa pierderea este nesemnificativa. Vom ramane in continuare toti ceilalti fermi pe pozitia de porc, casunand pe cate o Panseluta diafana....(anonimul de vis a vis)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu sunteti porci,insuportabili poate,asa cum nici eu nu prea sunt draguta si gingasa,sunt doar prea sincera si directa ,si asta deranjeaza uneori.Imi pare rau ca mi-am varsat nervii pe voi...da ,ii voi mai da sanse anonimului sincer si neconsolat..............ce draguti sunteti ca v-ati gandit sa ma pacaliti.............

    RăspundețiȘtergere
  7. Dragul meu anonim"sincer si neconsolat",nu ti-am dat papucii,eram f suparata si am scris ceva regretabil.Nu vreau sa te razbuni si tu pe mine:oare unde am ajuns cu atatea razbunari?????Si nu sunt deloc diafana,din contra sunt o "terorista sentimentala"...si v-am mirosit de mult(nu ca a-ti fi porci"Doamne fereste"ci ca faceti misto de mine)...si eu de voi...asa ca sa mai treaca timpul...poate pana la urma ma voi indragosti eu ca fraiera de unul din voi.....................o Panseluta diafana ca un porc spinos...

    RăspundețiȘtergere
  8. I really appreciate this lovely poem....

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tău este important pentru mine!