duminică, 10 februarie 2019

Magia timpului nedefinit



Eu nu-mi trăiesc anii numărând secunde 
Și nici veșnicia pierzând amintiri 
Privesc încântată spre zări însetate 
De iubiri tremurânde și profunde trăiri 

Păstrez amintiri infinite de vieți irosite 
De drumuri scurtate și de clipe pierdute 
De povesti nesfârșite cu vise împietrite 
De-aceea nu-mi număr secunde ce triste, 
Măsoară acel timp ce este uitat 

Eu îmi trăiesc timpul acela 
Ce tu nu-l poți număra cu secunda
Acela ce ție nu-ți ajunge nicicând 
Timpul ce-l pui să ți-l sune ceasul 
Ca tu să te trezești iar și iar 
Plângând și-alergând 

Oprește-te! Timpul este interminabil
De-i schimbi unitatea cu care-l măsori 
Trăiește din plin, incomensurabil 
Vei sti de atunci ce-înseamnă s-ai timp! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!