marți, 19 februarie 2019

Cu mine să nu-ți fie teamă



Cu mine să nu-ți fie teamă 
De monștri, fantome sau de inorogi 
Ia-mă de mâna și ia bine seamă 
Pe urmele mele-n nisip să pășești 
Mergi liniștit, taci și ascultă 
Îndemnul meu muză să-ți fie 
Cerul îți cântă povestea mea mută 
Și-ți dă când ți-e sete să bei apă vie 
Poți să și zbori, de-mi prinzi mișcarea 
Poți să asculți simfonii mii 
Poți să brăzdezi într-o clipă zarea 
De-alegi să alergi cu pașii mei vii 

Nu-ți fie teamă, te însoțesc 
Oriunde decizi să te-drepți și să faci 
Dacă mai cazi, te ridic și te-ndrept 
Te susțin permanent să răzbați 
Ia ochii meu de vrei să mai plângi 
Și inima mea de vrei să iubești 
Și sânul să-l iei de vrei să mai sugi 
Și sufletul meu, când mai greșești 
Din viețile mele trecute să-nveți 
Căci ele cu rost s-au consumat toate 
Când ești însetat de pilde, poveți 
Citește din mine ca dintr-o carte 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!