marți, 11 iunie 2019

Știu că de mâine

 Imagine similară
ştiu că de mâine nu mă vei mai căuta
probabil cafeaua ne-a fost prea amară
probabil că soarele nostru
ne-a fost prea puternic spre vară
probabil că șoaptele mele
cumva ţi-au părut prea stridente
ori glumele mele
prea seci ori poate inepte

știu că mâine vei lua telefonul în mână
și nu vei ști numărul meu să-l formezi
vei vrea să nu îmi mai răspunzi din politeţe
şi să te mai formalizezi
ştiu c-o să stai să te gândeşti o clipă
dacă-mi vei da block ori seen
dar vei alege să păstrezi în suflet
un gest de-al meu, poate prea plin de pasiune
şi poate prea senin

știm amândoi că eu nu ți-am greșit nicicum
ci doar pentru o clipă ți-am stat cumva în drum
o tresărire ai avut, atât
ştiu c-ai fi vrut mai mult, dar n-ai putut

cu siguranță mâine nu vei ști gândul meu
căci am ales și eu să nu ți-l mai dezvălui
știi asta, la fel de mult cum eu știu
că începând de mâine, oricât vei încerca
să mă alungi din suflet, tu nu vei mai putea







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!