luni, 17 iunie 2019

Măria ta, iubire

Imagine similară

Măria ta, iubire
Îngăduie-mi să îți mărturisesc
Că-s sclava ta supremă
Oriunde-n univers
și-orice dorință a ta
Cu dăruire absolută
Eu ți-o îndeplinesc 


De-mi ceri pentru eternitate
Să te urmez
Măria ta, iubire
Îți jur că nici pentru o clipă
Nu o să mă opresc


Cere-mi orice, alteță
Cu plecăciune voi realiza 

orice dorință ai
Iar dacă-n calea mea cu tine
Voi întâlni dezamăgiri
Nu îmi vor fi pedepse ,
Ci doar dragi mulțumiri 


Iubire preamărită
Ești zeitatea mea nemărginită
Și ca să îți arăt devotamentul
Eu îți aduc ofrandă
Ce am mai sfânt
O inima, un suflet și-un cuvânt: Iubire


Maria ta, iubire
Ma supun ție doar îngenuncheată!
Cu drag,
o sclava în nemărginire
și-n veșnicie preacurată

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!