luni, 10 iunie 2019

Vibrații

 Imagini pentru vibration love
Respirația ta 
Pe umărul meu gol
Ca o năzuință
Ca un alcool
Ca o scriptura,
Cu lacrimi și sfinți 
Si buzele tale fierbinți 
Precum o furtuna
De mare și spuma

Gândurile tale
Pe pleoapele mele 
Ca niște spirale 
Ca niște mărgele 
Ca un șirag de cuvinte mărunte 
Ca piramide 
Stropite cu lavă fierbinte 

Cuvântul tău 
Pe inima mea 
Ca o diademă
Ca o crizantemă
Ca o nestemată
Din mină furată 

Și tu, cu ochii tăi 
Fugari și vulgari 
Privirea ta
Ca o nălucă 
Speranța ta 
Ca o făptură
Ce vrea să îmi fugă

Da, tu, 
Cu respirația ta 
Pe umărul meu gol 
Stai și te-nchină
C-avem și noi vină
Că ne iubim 
Până murim 
Da, tu!
Vrei tu să fii 
Vibrația verii 
Ce-abia veni? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!