miercuri, 19 iunie 2019

Teama de timp

Atâtea fețe triste pe stradă
Un amalgam de zâmbete pierdute 
Un cimitir de vise spulberate
O mare de dorințe neîmplinite 

Îmi cauți ochii printre priviri rătăcite 
Ai uitat că flăcările ochilor mei sunt vii 
Îmi cauți buzele 
Printre atâtea guri reci, ne-sărutabile 
Ai uitat că buzele mele sunt dulci 
Îmi cauti mângâierea printre toate palmele bătătorite 
Ai uitat ca atingerea mea e precum mangaierea clipocitului valului neobosit
Îmi cauti atingerea printre trupuri grăbite spre munca 
Ai uitat ca trupul meu vibrează la fiecare pulsație

Păcat ca ai uitat atât de repede 
Ca eu sunt fata cu zâmbetul nepotolit 
Ca privirea mea brazdeaza orice ideal 
Ca trupul meu mocnește de pasiunea clipei ce nu trece 

Nu mă mai căuta acolo, nu acolo e locul meu
Eu sunt aici, in spatele zâmbetului 
Ce-ți înveselește sufletul 
Caută printre toate fețele triste 
Singurul zâmbet cu gust de pepene galben și zmeură 
Pentru a-ți înfrânge teama de timp 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!