joi, 17 ianuarie 2008

de ce nu renuntam la vulgaritate?

De ceva timp imi petrec foarte mult timp navigand prin blog-urile peste care dau mai mult sau mai putin din intamplare. Din vointa mea proprie am cautat anumite persoane si le-am citit blogg-urile. Nu stiu de ce, am o atractie speciala pentru blog-urile fetelor, femeilor. Unele le-am citit cu placere, altele le-am inchis la scurt timp dupa ce le-am deschis. Poate am pierdut cateva randuri interesante, sau poate nu. La unele dintre blog-urile pe care am poposit mai mult am vizionat niste fotografii cu femei frumoase, chiar foarte frumoase. Femei care afiseaza o delicatetze si o dragalesenie de invidiat. Femei care nu-si tradeaza varsta. Femei care au studiat mult, care citesc mult, femei intelectuale. Ceea ce nu inteleg este vulgaritatea expresiilor unora dintre ele. De ce o femeie educata, studioasa, foarte frumoasa simte nevoia sa se exprime vulgar, sa introduca in descrierile ei cuvinte folosite numai de anumitzi barbatzi, de o calitate sociala discutibila? Am gasit blogg-uri foarte frumoase ale unor barbatzi care nu au simtit nevoia sa introduca in paginile lor cuvinte si expresii triviale. Ii felicit pe aceasta cale.
Stiu ca unii barbatzi apreciaza unele "iesiri" vulgare ale femeilor, dar eu cred ca acestea trebuie manifestate doar in pat si mai putin sau deloc in modul de exprimare.
Curiozitatea mea ramane: de ce o femeie frumoasa si culta apeleaza la "artificii" licentioase si daca le-a folosit odata pentru a ilustra mai bine o anumita idee, de ce nu renunta ulterior?

Un comentariu:

  1. :-D deci pt. ca plotter-ul era langa tine si niciodata nu mergea cand aveam io predare..... :-P

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tău este important pentru mine!