miercuri, 18 mai 2011

Discriminare cu tentă erotică

Eu personal nu am răbdare să stau la culoarea roşie a semaforului. Unele durează atât de mult încât pot să-mi fac lejer toate unghile de la o mână, să-mi retuşez machiajul şi să mai şi beau jumătate de litru de apă. După câteva stopuri însă, mi se termină şi apa, mi se usucă şi oja de pe unchii, ochii mei devin foarte bine retuşaţi cu machiaj strident. Şi atunci, pentru alungarea plictiselii apelez la ajutorul tinerilor de pe stradă care vând, împart sau cerşesc.

Azi, la semaforul de la Iancului, o tânără împărţea flururaşi. Nu am putut să nu o remarc pe fata asta frumuşică. Brunetă, cu părul lung, frumos machiată, ginşi strânşi pe corp, tricou decoltat şi bine întins. Fiecare şofer din faţa mea îşi primea zâmbind (probabil) fluturaşul. În dreptul maşinii mele fata dă să treacă, ignorându-mă. Eu, avidă de ofertele speciale de pe strada deschid geamul şi-i zic:

- Dă-mi şi mie, te rog!

Ea zâmbeşte sau chiar râde, nu-mi dau exact seama şi-mi întinde şi mie unul. Eu îi mulţumesc, dar nu apuc să mă uit pe el pentru că tocmai s-a făcut verde.

La următorul stop dau să-l citesc. Ups, o fată dezbrăcată pe un fundal roşu: "Salon masaj erotic. Happy ending!"

Am înţeles de ce a vrut să mă sară. Am înţeles de ce a împărţit fluturaşii atât de serioasă, iar când i-am cerut eu a buşit-o râsul. Dar n-am înţeles şi vă rog pe voi să-mi explicaţi: de ce femeile nu ar putea merge la un salon erotic? Ele n-au dreptul la "Happy ending"? :))

Asta este discriminare cu tentă erotică! Clar!

P.S. Simt nevoia sa precizez: eu n-aş merge la un astfel de salon. Dar, vorba bancului: atunci dă-te la o parte, poate vrea domnul, sau domnul!

Aici aveti un filmulet haios:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!