duminică, 22 mai 2011

Sfarsitul lumii


Azi de ziua mea onomastica am primit, chiar din prima parte a zilei vestea ca masina pe care mi-o rezervarsem s-a vandut. Unul mai rapid si cu bani mai multi a venit cu ches si mi-a cumparat-o. Nu m-am intristat prea tare, sunt vesti mult mai proaste pe care le poti primi de ziua ta. Cum ar fi ca azi vine sfarsitul lumii. Norocul meu a fost ca aceasta veste am primit-o in seara asta pe la 9, cand sfarsitul deja se consumase. Eu, ca o ignoranta ce sunt, nu am vazut afisele din Bucuresti pe care scria mare ca pe 21 mai 2011 orele 17.30 (eu dormeam la acea ora) va veni ''End of The World'' si nici stirile de la televizor in care probabil a fost explicat evenimentul. Asa ca singura veste proasta pe ziua de azi a fost ca inca nu e momentul sa-mi schimb masina. Voi cum v-ati petrecut ''sfarsitul lumii''? Tot cu familia si cu gratare ca si mine?

2 comentarii:

  1. Cine stie? Poate chiar a fost sfarsitul unei lumi,poate ca alta noua a inceput. Suntem mult prea marunti.
    Da chiar , oare cate lumi exista ,asa bagate una in alta.
    vezi " Iona" - Trilogia muntelui de sare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand ceva rau se sfarseste, altceva bun incepe. Asta ne este norocul :)

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tău este important pentru mine!