luni, 19 martie 2012

Ești

 Ești
 Pentru mine
 Imensă iubire
 Sunt 
 Pentru tine
 O zvâcnire
 
 Sunt sânul
 Ce în palmă-ți
 Se topește
 Ești pielea ce pe mine
 Se-ncrețește 
 
 Ești lacrima
 Ce-mi curmă
 Suferința
 Sunt o nălucă
 Ce-ți clatină
 Credința
 
 Ești dulce
 Sunt amară
 Ești limpede
 Eu murdară
 
 Sunt râu
 Tu ești munte
 Eu curg
 Tu stai cuminte
 
 Ești infinit
 Iar eu sunt limitată
 Ești șlefuit
 Eu sunt neterminată
 
 Ești soare
 Eu sunt lună
 Tu mugure de floare,
 eu nebună

 Sunt ochiul tău,
 Iar tu privirea mea
 Ești cerul meu
 Iar eu sunt ploaia ta
 
 Ești zâmbet
 Eu durere
 Eu zbucium
 Tu putere
 
 Ești Pentru mine Totul
 Eu sunt Doar nimic
 
 Tu ești parte din mine
 Eu doar sunt...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!