miercuri, 21 martie 2012

Te-am crezut



Întâi de toate ți-am crezut intenția
Apoi firește, atenția
Te-am crezut că mă cauți pentru că mă placi
Am răspuns la asta aproape stângaci
Dar te-am crezut
 
Ți-am crezut vocea caldă când mi te adresai
Și văpaia din ochi atunci când povesteai
Ți-am crezut tremuratul din vocea telefonizată
Și tremurul palmei ce-o simțeam transpirată
Ți-am crezut îmbrățișarea sfioasă ca o domnișoară
De parc-ai fi iubit pentru prima oară
Ți-am crezut mai apoi atingerea întâmplătoare
Și uneori privirea pur contemplatoare
Și te-am crezut
 
Ți-am crezut fiecare cuvânt
Și fiecare promisiune plină de avânt
Am crezut totul, chiar și-o minciună
Știind că atunci când mă apără e bună
Dar am crezut

Am crezut că trufia-ți ascunde modestia
că egoismul îți acoperă altruismul
Ți-am interpretat reticența doar ca timiditate
Iar autoritatea ca fragilitate 
Așa am crezut 
 
Te-am crezut când ai spus c-ai muri pentru mine
Și că de-ar fi azi ieri, aș fi a ta de mâine

Te-am crezut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!