luni, 4 iulie 2016

Nu ma lasa sa ma pierd de mine

Nu mă lăsa să mă pierd de mine
Când te-am întâlnit, tocmai mă pierdusem
Rătăceam asa, de la un copac la altul,
fără a reuși sa găsesc poteca
Tu ai apărut dintre frunze,
dintre frunze uscate,
frunze putrezite și frunze verzi,
abia căzute.
Mi-ai spus: "te-ai găsit! pt ca te-am regăsit".
Am zâmbit, pe vremea aceea nu știam sa plâng
Am răspuns cum învățasem:
fără cuvinte, privind si zâmbind.

Cand m-ai îmbrățișat,
am simțit ca m-am regăsit
Erai ceea ce pierdusem înainte
de a ști c-aș putea pierde ceva
și erai ceea ce găsisem înainte
de a-mi dea seama că eu căutam
Căutam, te căutam, ma căutam.

Ia-mă de mână!
Tine-mă strâns!
nu mă mai lăsa să te pierd
Nu-mi mai permite
să mă pierd de mine,
de tine,
 în pădurea fără poteci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!