marți, 16 iulie 2019

Răni

 Imagini pentru impostor and angel love
atâtea răni s-au adunat pe chipul meu
le vezi, dar nu le poți simți
trăirile ce m-au marcat
în piept nu îți pot tresări
te uiți buimac şi nu-înțelegi
de ce-ţi mai pot încă zâmbi
de ce te-ating şi tu tresari
de ce cu dragoste te pot privi

nu ești un făt-frumos, o știi
şi nici eu zâna din poveste
dar totuși nu poți sa-înțelegi
de ce-a mea mângâiere
în minte ca-n vis ţi-este

nu înțelegi de ce 
după atâtea promisiuni deșarte 
eu încă te alint
cu mângâieri și șoapte 

atât de multe răni pe chip
cu timpul mi s-au pus
atâtea întrebări îți pun 
la care nu aștept răspuns 
și nu vei înțelege 
pentru că între noi 
e-o diferență mare: 
tu ești un impostor,
iar eu o visătoare 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!