luni, 9 septembrie 2019

Ziua 13

Maria a venit așa cum a promis. Am îmbrățișat-o timid, iar ea probabil ca mi-a simțit stângăcia și mi-a zâmbit. S-a Așezat protocolar pe banca și m-a invitat sa iau loc langa ea când m-a văzut ca stau ca un bou și o privesc fascinat.
- știi bine ca-l pot ajuta pe Eusebiu. Dar de asemenea, știi foarte bine cine este Eusebiu. Nu este un om pentru care ar trebui sa-ți pui obrazul, nu este un individ pentru care ți-ai putea pata integritatea. Te știu un om onest și la locul tău. Ce te face sa lupți pentru libertatea lui?
 
Cred ca m-am înroșit, încercând sa-i explic despre prietenia noastră, anii de facultate... Maria m-a intrerupt.

- O iubești pe fiica lui?
 
Cum naiba și-a dat seama? Nici nu am pronunțat numele ei.

- Eusebiu e un manipulator feroce. Televiziunea, ziarul lui, siturile lui, tot, absolut tot e plin de minciuni, de dezinformare. Are o putere fantastica de a deforma adevarul. Arma lui este letala. Mi-e greu sa te ajut, dar pentru ca-ți port o dragoste deosebita, voi încerca sa aflu cine a avut curajul sa-l închidă.
 
M-a îmbrățișat și a plecat. Am rămas fascinat de frumusețea, de bunatatea și de mărturisirea ei neașteptate. “Dragoste deosebita”... exista cineva in acest univers care-mi poate purta o dragoste deosebita?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!