joi, 21 februarie 2008

fetita cu chibrituri


cand am aprins chibritul
si l-am bagat cu atentie sub vreascurile uscate
nu mi-am inchipuit ca flacara rosiatica si fierbinte
va cuprinde ca o gura de balaur toata fiinta mea

m-am inversunat sa intretin flacara
si nu sa o sting inainte sa devina incendiu
m-am straduit sa o alimentez neincetat
cu oxigen

o perioada fierbinteala focului
mi-a prins bine, m-a invaluit ca o plapuma grea si calduroasa
o perioda
m-am simtit cocolosita ca un pui sub closca sa

cu timpul, flacarile m-au cuprins
m-au invaluit miseleste ca intr-un cuib de serpi veninosi
si mi-au patruns prin piele
pana dincolo de fiinta mea fizica

cand m-am hotarat sa sting focul
era tarziu, totul era scrum
mi-am luat totusi cenusa dupa mine
si m-am varat lipsita de speranta intr-o copca stramta si inghetata

m-am trezit dupa o vreme revigorata
flacarile fierbinti erau acum impietrite
mi-am pipait cicatricile adanci...
supravietuisem focului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!