sâmbătă, 23 februarie 2008

vreau sa vina iarna



va rog, nu dati cu pietre. nu spun ca nu-i frumos afara... e minunat. m-am nascut vara si-mi place la nebunie soarele, imi place sa ma las mangaiata de el pana simt ca-mi ia pielea foc, imi place sa ma balacesc ore in sir in apa fierbinte a marii, imi place sa simt nisipul peste tot pe corpul meu, in ochi, in gura, pe pielea lipicioasa de ulei. sunt zodie de apa. si ca un rac adevarat iubesc deopotriva si apa si pamantul. dar...imi place vara cand e vara. nu-mi place vara cand este primavara sau toamna. si mai ales nu-mi place vara cand este iarna. iarna imi place zapada. iarna vreau sa merg desculta prin zapada, sa-mi inghete maduva si sangele, iarna imi place sa merg prin viscol si apoi sa intru in casa si sa ma ghemuiesc sub plapuma. iarna imi place sa-mi fie frig, iar vara sa-mi fie cald. vreau sa vina iarna. :(((((((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!