duminică, 13 mai 2012

Iartă-mă


http://www.youtube.com/watch?v=ZwpkhXvM-Wo

Aud voci stranii
Repetitive ca niște ecouri
Răsunătoare
Dureroase şi pustiitoare
Îmi prind tâmplele cu palmele sângerânde
şi-mi comprim auzul într-un clopot
ca să rămână acolo inert...
nu-l pot auzi cum îmi strigă durerea ta

Sunt un pamântean neputincios
Cu mâinile legate cu funii invizibile,
Dar împletite gros şi ne-deznodabile
Şi cu picioarele pironite
În cele mai năpraznice chingi

Sunt îngerul alungat din raiul alburiu
Pentru incapacitatea lui de a mai vindeca

Aud voci stranii
Oricât m-aş strădui să le alung
Ele se-ndreaptă ca un bumerang plin de cuie
În inima mea

Durerea aceasta că nu pot face nimic
Ca să-ți omor durerea ta
Mă asurzeşte şi mă ţintuieşte
Pe fundalul mârşav
Al neputinţei...

Iartă-mă...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!