miercuri, 9 mai 2012

Unde?


Unde erai când eu te căutam
Prin vise,
printre gânduri?
Şi ce făceai când te descopeream
pierdut pe după temeri
pentru idei nescrise?

Unde fugeai când eu
veneam spre tine
şi în genunchi te imploram să stai
?
Şi unde te opreai cu teamă-n suflet
Să nu cedezi, să nu mă ai?
 

Unde ești acum
când pașii mei,

cu tălpile rănite și pielea zgâriată,
au obosit și au căzut în drum?
Nu ți-e mila de ei,

nu te-nfioară credinţa lor trădată?

Când te-am găsit după prea multă vreme
Îmbrățișarea mea ți-a fost străină...
Ai ignorat toate acele semne

şi toată truda mea prin care
din suflet către tine împrăștiam lumină

Te-am regăsit o clipă,

același zeu în care
cele mai scumpe vise
mi le-am pus la păstrare...





foto - arhitect Coriu Alexandru  http://alexandrucoriu.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!