duminică, 5 februarie 2012

Doar azi




doar azi am plâns mai mult ca niciodată
și mi-am ascuns în perne tristețea și durerea
doar azi mi-am făcut scut morala demodată
refuzând să-ți ascult scuzele și părerea

doar azi m-am prăbușit sub grea fatalitate
și tot azi cred c-am înțeles ceva mai mult
e timpul să mă-ntorc către normalitate
e timpul să fac ceea ce trebuia să fac de mult

doar azi mai sper într-o schimbare sau o preschimbare
și tot azi sper că nu se va-ntâmpla ceva neașteptat
pentru că azi sufletul meu acceptă-o aprobare
la ceea ce trebuia schimbat și nu s-a întâmplat

doar azi mai sper, mai cred și mai visez
doar azi ai șansa să spui mai ceva, chiar nebunesc
de nu vei spune, de mâine voi începe să uit, să corectez
greșeala ancestrală: să mă îndrăgostesc și să iubesc












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!