sâmbătă, 4 august 2012

Într-o zi

Într-o zi mă vei ruga
Să te reîntregesc
Aşa cum o făceam când te iubeam
Să-mi spintec pieptul
şi să-mi las sentimentele să zboare,
Iar tu să le pui în sufletul dezgolit
Ca să ți-l umple

Într-o zi mă vei ruga să-ți cuprind mintea
Să-mi sfârtec visele şi din ele
Să-ţi trimit imaginile mele
în creierul tău
Pentru a-i reda amintirile
Lungilor îmbraţisări virtuale


Într-o zi mă vei ruga să te cuprind
Tu gol, eu fierbinte şi doar a ta
Cu braţele, cu privirea şi cu pielea
Să-mi abandonez atingerile
Ca să-ți deseneze trupul
Redându-i puterea şi vigoarea


Într-o zi mă vei implora să te iubesc
Aşa cum o făceam până deunăzi
Să-mi arunc regretele departe
Să-mi uit tristeţile
Ca să te readuc la simţirile încă netrecute

În acea zi
voi vrea să fiu lângă tine
deşi nu stiu unde voi fi atunci...

2 comentarii:

  1. Mda, suntem sub hazard...si cine nu stie trai clipa asta ,"intr-o zi" nu va mai reusi s-o readune !

    RăspundețiȘtergere
  2. Totul are un anumit timp. Ratând momentul cu bună știință, putem să ratăm propria fericire.

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tău este important pentru mine!