luni, 20 august 2012

Vreau să mă...


Vreau să mă împresori
în mângâierile tale!
Dar...nu!
Mai bine uită-te în ochii mei
și spune-mi ce-ți inspiră
și amintește-mi legendele zeităților
cu iubirile lor pătimașe și ireale
Vreau să mă pierd în ochii tăi
dar nu, mai bine ia-mă de mână
și arată-mi marea
povestește-mi despre namărginiri

Da, poate ca aș vrea să mă:
iubești, atingi, răsfeți,mângâi, îmbrățișezi,alinți,
dezbraci, privești,
fericești, amăgești,privești, dorești,
împresori, răstălmăcești,
înfrumusețezi, fermeci,
transformi...

Dar...
mai bine îți cer doar
să mă prezinți sufletului tău,
reamintindu-i de mine...

Foto: The Birth of Venus by Sandro Botticelli (1485), depicting Venus, the Roman goddess of love, lust and beauty

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!